偶像剧

12:22 PM

I'm probably way past the age where I should be glued to the telly and chasing a drama to its very end in the shortest period of time - and I still do. Some things are just hard to change.

 Credit: Apspot.net
步步惊情

我不会等你太久,只有这辈子。
你不能到我的世界找我,我就去你的世界找你!

我曾经说过,只要你还在地平线上一天,你就永远都在我的视线范围之内,可现在哪怕是一臂之遥,我也找不到你。



Credit: Doramax264
醉后决定爱上你

就是這種勇氣,以後不管發生什麼事情,不管是誰先放開誰的手,或者是誰留
­在原地,我們都要像現在一樣,不要臉的拉住對方的手,我要以後我們的愛情裡,沒有尊嚴­,只有相守一生的執著


Hopelessly addicted to mainland china dramas thesedays instead of the taiwanese ones, even the Hubba does not get the fuss but then again, he never does when I am obsessing over other men.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts